Nån som vill göra en mössa till mig?

Jag behöver nog en ny mössa... den som jag har nu har jag haft i några år och börjar bli ganska sliten. "Gå och köp en då", tänker väl ni nu. Jo, jag skulle väl kunna göra det... om jag inte skulle ha så förbannat svårt för att hitta en som passar bra på mig! Mitt huvud har nämligen en sån konstig form, smalt och långt (om ni förstår), så 90 procent av alla mössor ser helt fel ut på mig. Men jag ska försöka hitta en nån dag.

◊◊◊

Jag måste klippa mig. Jag har haft kort hår så länge nu att varje gång det blir långt (ja, inte långt, men långt för mig) så känner jag mig väldigt obekväm, plus att det snabbt känns fett och smutsigt och äckligt. Uäh... ska raka av skiten på torsdag när jag är ledig.

Apropå smutsigt, nu ska jag duscha. Sen är det dags för sängen!

God kväll.


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -