Segt

Shit, det är redan fredag idag. Tiden har gått rätt snabbt ändå, med tanke på att jag har gjort typ ingenting på hela veckan. Har suttit hemma varje dag (förutom i måndags) bara. Man blir rätt seg av det. Hade tänkt klippa mig idag, men bara tanken på det gör mig trött. Haha. Sen borde jag dammsuga också... jisses...

◊◊◊

Imorgon blir det lite aktiviteter i alla fall. Först är det hockey och när den är slut så är det raka vägen till Fryshuset. Mustasch ska nämligen spela. Det har jag sett fram emot ända sen jag läste att de skulle göra det. De är sjukt bra live... och Ralf Gyllenhammar, vilken hjälte!

◊◊◊

Smirnoff Caipiroska blandat med Sprite är gott.

◊◊◊

Nu ska jag försöka ta tag i dammsugningen... suck...

Trevlig fredag!


Postat av: Niklas

Kolla in senaste blogginlägget. Helkvällen alltså... så obeskrivligt häftigt. Kolla det som jag länkar till också. Fan vad ballt det där var, det här lär man minnas länge.


| http://sjokan.blogg.se/ |
| 2008-11-30 - 00:03:35 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -