Segt

Vilken skitdag det var idag på jobbet. Allting kändes jobbigt och jag var bara allmänt seg. Det kändes som att jag aldrig skulle få gå hem. Men det fick jag ju till slut... uppenbarligen.

Imorgon jobbar jag 12.30 - 21.30... sen klockan 23.05 tar jag nattåget ner till Malmö och spenderar helgen där. På lördag kväll är det konsert för mig, förutom det är det inget annat planerat. Trevligt att komma iväg i alla fall.

◊◊◊

Jag är förbannad på mig själv. Igår eller i förrgår upptäckte jag att Opeths spelning i Stockholm 17/12 är utsåld, den som jag hade planerat att gå på. Men jag har ju inte köpt nån biljett. Varför ska jag alltid vänta så j..vla länge? Helt otroligt att jag ändå varit på så många konserter.
Idag såg jag att de ska göra en extraspelning, dagen efter. Men grejen är att den första spelningen skulle passa mycket bättre, av två skäl: Jag är ledig och min "konsertpolare" har biljett till den spelningen. Jag är som sagt riktigt förbannad på mig själv. Får hoppas att jag får tag i en biljett på nåt vänster...


Postat av: Allie

Sådana dagar är urjobbiga, där sekunder känns som timmar. =/


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-10-05 - 13:51:47 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -