Hat

Haha, nu ska ni få höra nåt komiskt. Har planerat i några dagar att jag ska klippa mig idag efterom jag är ledig. Så jag gör det. Går till toaletten, tar fram hårklipparen och drar några gånger över huvudet. Sen tänker jag plötsligt, "Vad kort det är. Brukar jag ha så här kort?", några sekunder senare upptäcker jag varför det är så kort: Jag har glömt att sätta på munstycket! Reaktionerna gick ungefär så här: "Åh, shit!... Haha!... Men det blev ju ganska bra."
Haha, det här var lite komiskt faktiskt. Har inte glömt munstycket förut. :)




Nu är det alltså typ 1 millimeter långt istället för 3 millimeter som jag brukar ha. Jo, det är ganska stor skillnad. :D
◊◊◊

Veckans tema är hat. Ja, alltså... inte på ett jätteseriöst sätt. I fotbollen (idag) möter Djurgården nämligen aik och i hockeyn (imorgon) är det match mot färjestad. Som djurgårdare älskar man att hata de lagen, speciellt aik.


Postat av: Sawen

Du är så söt så!


| http://sawens.webblogg.se/ |
| 2008-09-24 - 16:47:24 |

Postat av: Allie

Haha... men man får ju variera lite, kan inte alltid ha samma frilla. =P


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-09-24 - 17:05:45 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -