Premiärseger


Foto: Andreas Grandin

Jaha, då är det fredag igen... den här veckan är det skönt, eftersom jag är ledig i helgen. Får se om man hittar på nåt eller om man bara latar sig i två dagar.

Igår var det äntligen premiär och hemmapremiär för Djurgårdens IF i Elitserien. Jag var självklart på plats (har säsongskort), med mina bröder. Luleå stod för motståndet. Det blev seger för DIF, riktigt skönt. Finns en del som behöver förbättras, men det kommer förhoppningsvis.
Det roligaste var stämningen på Hovet. En riktigt stor klack direkt i första matchen, det har inte hänt på väldigt länge. Ja, jag har inte ens varit med om det så länge som jag följt Djurgår'n live. Mycket roligt som sagt, det är bara att hoppas på att det var början på en riktigt bra säsong stämningsmässigt.
Nästa torsdag kommer färjestads bk på besök, lite av ett hatmöte... tre poäng skulle sitta fint.

◊◊◊

Jag vill se The Dark Knight igen... men det går ju inte. Inte idag i alla fall. Ser fram emot DVD-släppet. Då ska jag se den en gång per halvår, minst!
Får väl bli nån annan film ikväll istället... The Bank Job kanske?

Trevlig helg!


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -