Påsk

Då var det påsk. Och jag kunde inte bry mig mindre... eller jo, jag jobbar hela påskhelgen som klassas som storhelg. Det innebär rätt mycket extra pengar, särskilt eftersom jag jobbar natt. Så på det sättet bryr jag mig ju. Spelar ingen roll om jag jobbar eller är ledig nu, jag är ändå ledig fem nätter sen. Mamma bjöd "hem" mig på påskmiddag, men jag vet inte om jag orkar åka dit nu när jag jobbar...

Har varit ledig sen i måndags morse (börjar jobba ikväll alltså), men jag har inte direkt gjort nåt särskilt. Var i stan på bio i tisdags, sen har jag mest degat här hemma. Fixade punkteringen på min cykel, nu behöver jag bara mitt lås som jag glömde ta med mig i flytten, sen kan jag börja cykla till affären till exempel.

Som det kanske har märkts har jag inte haft så mycket att skriva om, det har jag inte nu heller. Ska till Malmö nästa vecka på torsdag, för en konsert. Vet inte ännu hur länge jag stannar. Får se sen...


Postat av: Allie

Perfekt och kunna få in lite extra slantar dom här "stor helgerna". Det är väl mest julafton som man helst vill va ledig på de andra är ju inte så viktiga precis.


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2009-04-10 - 22:40:57 |

Postat av: Jesper

Haha precis, tur dig tkr jag iallafall. Men att vara student uppe i Kiruna är inte det lättaste om man vill åka på olika konserter osv :P



Vilka ska du se spela nu i malmö?


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-04-11 - 12:05:38 |

Postat av: Jesper

Missade kommentaren om tatueringen där, vad ska du tatuera för nått? och vars? :)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-04-11 - 12:07:38 |

Postat av: Jesper

Okej, snyggt! Lite "dödstema" på dina armar också alltså hehe


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-04-12 - 15:47:29 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -