I väntan på budet...

Igår när jag vaknade vid tvåtiden var jag förvånansvärt pigg efter ett nattpass. Det kanske var på grund av att jag hade fyra nätters ledighet framför mig.

Ungefär en halvtimme efter att jag stigit upp ringde chefen och frågade om jag kunde jobba för en annan nattkille som blivit sjuk. Jag sa nej och att jag har massor att göra eftersom jag precis har flyttat... och det har jag ju också. Men jag hade varken ork eller lust att jobba extra heller.

◊◊◊

Skrev ju häromdagen att jag behövde en antennkabel för att koppla in digitalboxen till TVn... och att jag tyckte att det verkade konstigt. Igår provade jag om det skulle fungera ändå, och det gjorde det! Tur att jag inte gick och köpte en kabel. Förstår inte varför det står som det gör i "komma igång"-broschyren.

◊◊◊

Idag var det en elektriker här som kopplade in min tvättmaskin. Nu saknas det bara nåt rör som rörmokaren ska dra på torsdag, sen kan jag börja tvätta mina kläder med min första egna tvättmaskin! Ska bli skönt att slippa gå till tvättstugan.

Just nu väntar jag på att min hylla från IKEA ska komma. Beställde hemleverans och att de skulle komma mellan 13-17, så budet borde väl dyka upp snart.

Sen när jag har byggt ihop den och bestämt mig för hur den ska stå kan jag börja packa upp lite grejer från flyttkartongerna.


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -