Män som hatar kvinnor

Snart har den premiär (27/2), filmatiseringen av första delen i Millennium-trilogin av Stieg Larsson. Det har jag sett fram emot länge nu, trots att jag inte tror att filmen alls kommer vara lika bra som boken. Jag har dock funderat lite över valet av skådespelare till två av rollerna. Den första är Noomi Rapace som Lisbeth Salander, när man har läst böckerna har man ju tänkt att Lisbeth är lite småful, det kan man ju inte påstå att Noomi Rapace är. Den andra är Lena Endre som Erika Berger, där tycker jag att det är nästan helt tvärtom...

Trailern






Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -