Trött på kyla och snö

Förra veckan började jag packa upp mina flyttkartonger... den första dagen slutade med att allt låg på golvet istället. Men jag tycker det är lättare att plocka upp saker i hyllor och så vidare när man har bättre koll på sakerna. Har en del kvar att plocka upp, men det är en början på lite ordning i alla fall.

På fredag får jag hoppningsvis min soffa från IKEA och veckan efter det möblerna från Mio, då kan man fixa i ordning allt. Ser fram emot när det är gjort, så det känns lite hemtrevligt.

◊◊◊

I fredags var jag ute. Det var en kompis till en kollega som fyllde år. Så vi var först en del folk hos kollegan, där jag bland annat provade att spela trummor på Guitar Hero: World Tour för första gången. Det var roligt, fast väldigt svårt i början.
Sen gick vi ut, fast jag var lite missnöjd med valet av ställe. Ett j..vla dansställe... och dyrt var det också. Blä.
Kom hem vid fyra på lördagmorgon. Det var smidigt att ta sig hem, gick nattbuss från stan som tog ungefär en kvart. Jättebra.

◊◊◊

Jag är seriöst trött på kyla och snö nu, det får vara nog nu. Det är ju snart mars! Tidigare idag såg det ut så här där jag bor.

◊◊◊

Är på jobbet nu, första av fyra pass. Egentligen skulle jag ha börjat jobba imorgon kväll men jag bytte en natt. Sen när jag har jobbat de här fyra nätterna är jag ledig sex nätter, grymt skönt.


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -