Fullt av flyttkartonger

Kryssningen var helt okej, trots irritationen över att jag inte var helt kry. Jag fick ju se några bra spelningar, speciellt den av Torture Division. F..n vad bra de är!

Jag jobbade sen natten efter att vi kom hem... och jisses, det var nog den längsta natten i mitt liv. Jag var redan trött när jag kom till jobbet och det kändes som att jag blev tröttare för varje timme som gick. Snacka om att det var skönt att lägga sig när jag kom hem sen.

◊◊◊

Min mage har inte mått så bra den senaste veckan, jag trodde att det skulle gå över på ett par dagar, men det gjorde det inte. Aja, det ska nog bli bättre snart. Det ska bli bättre!

◊◊◊

Sista natten nu innan ledigheten. Egentligen skulle det vara näst sista, men jag lyckades få ledigt imorgon. Djurgår'n har hemmamatch och jag pallar inte att missa fjärde hemmamatchen i rad, så jag chansade och ringde och frågade om jag kunde få ut en semesterdag. Och det fick jag. Trevligt.

Imorgon tänkte jag ta tag i uppackningen av flyttkartongerna. Hälften av det som är kvar borde jag väl orka i alla fall? Sjukt att man ska vara så lat.


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -