Dagens bandtröja 4/6

Dimmu Borgir


Senaste albumomslaget fram. Turnéschemat och nåt annat bak

Det här är en av de få t-shirts jag aldrig använder längre, och den enda, tror jag, som jag verkligen ångrar att jag köpte. Jag gjorde misstaget att köpa den innan spelningen när jag aldrig hade sett dem förut. Och jag tyckte de var dåliga. Andra gången jag såg dem var de lika dåliga. Jag vet inte om jag vill ge dem fler chanser, de ska spela på Rockweekend, får se om jag ser dem där...

Hemsida
MySpace
Encyclopaedia Metallum


Postat av: Jesper

Har inte hört deras låtar, chockerande nog. men hört av många av dem är bra iaf så får ju se hehe :D


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-06-04 - 21:02:00 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -