Fel av mig

Igår trodde jag ju att jag skulle missa bandet Aeon på Rockweekend om två veckor. Men jag var bara lite ouppmärksam. Så här står det nämligen under vad som ingår i priset för en Rockweekendtåget-biljett:

Campingarmband så att du kan hälsa på vänner som bor där eller festa med alla sköna besökare

Blev lite lugnare när jag läste det. Det innebär ju att jag inte missar Aeon! Fick också det bekräftat när jag fick svar på mailet jag skickade igår till Rockweekends crew.

◊◊◊

Sitter och lyssnar på Social Distortion här på jobbet. De är bra. Rätt skön punk rock. Idag spelade de på West Coast Riot i Göteborg. Verkligen surt att man missar dem, när de är i Sverige första gången på tio år. Får hoppas att det inte går tio år till innan de återvänder.

◊◊◊

Hoppas min blogg blir veckans blogg här. Min blogg är ju bäst. ;)




Postat av: Anonym

kul du vill delta


| http://designbyjessica.blogg.se/ |
| 2009-06-25 - 23:44:05 |

Postat av: Jessica

Ja, oftast har jag det. Ärligt talat vet jag inte hur jag lyckas att få ihop det men än så länge så har jag lyckats i alla fall :D


| http://whataboutjessica.blogg.se/ |
| 2009-06-25 - 23:57:41 |

Postat av: Candy

Jag ÄLSKAR Social D och jag är så jääävla sur för att jag inte kan se dem! Fan alltså.


| http://eyecandy.devote.se |
| 2009-06-26 - 19:44:46 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -