Höst?

Då är man hemma igen, efter några dagar i Malmö. När jag bokade resan såg jag fram emot några sköna sommardagar där nere. Men det blev det ju inte. På långa vägar. Det var väl egentligen bara idag (söndag) som det var rätt behagligt väder. Eller det kanske var det i lördags också? Ähh, jag kommer inte ihåg. Det var inga sköna sommardagar i alla fall. Men det var trevligt ändå.

När jag var med Olle (torsdag-lördag) så gjorde vi inte så mycket, satt mest hemma och slappade och kollade på film och så. Sen när jag var med Samira (lördag-söndag) så var vi (och Erik) ute och åt och på bio, där vi såg Baksmällan. Vi kollade också på en massa avsnitt av How I met your mother. Skön serie, måste fortsätta att kolla på den.

Idag när jag klev av flygplanet i här i Stockholm gick jag nästan och köpte en biljett tillbaka till Malmö... sånt j..vla pissväder! Man skulle kunna tro att det är oktober! Nu får det f..n bli sommar nån j..vla gång.


Postat av: Jesper

Samma här uppe, tråkigt väder som fan :P årets första åska var imorse också haha


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-06-15 - 17:36:50 |

Postat av: Sawen

När jag åkte tåg från Örebro till Malmö, visade de hur varmt det var ute. Desto närmare man kom Malmö, desto varmare blev det.



Nu vill jag inte åka "hem" igen.


| http://sawens.webblogg.se/ |
| 2009-06-16 - 14:03:55 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -