Veckans album vecka 24

Sister Sin - Switchblade serenade

Det här bandet upptäckte jag när jag såg att de ska spela på Rockweekend om en månad. Så jag lyssnade lite på deras MySpace och tyckte att det var bra. Till min glädje fanns deras album på Spotify... och det är ju skitbra. Riktigt ösig och bra hårdrock, med kvinnlig sång. Man kan höra lite Motörhead i deras musik, och det är aldrig dåligt! :)



Musikvideon till en av de bästa låtarna, On parole.


Låtlista:

01 - Beat the street
02 - Death will greet us
03 - One out of ten
04 - Breaking new ground
05 - On parole
06 - Make my day
07 - Hostile-Violent
08 - Switchblade serenade
09 - Love-Hate
10 - All systems go
11 - Eye to eye










Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -