Rubrik saknas

Lördag idag... och solen skiner ute. Egentligen kanske man skulle vara ute nu när det äntligen är så fint väder. Men det orkar jag inte nu. Jag hoppas verkligen att det är våren som är på väg nu och att den förbannade snön inte kommer tillbaka.

I förrgår ringde jag till Mio eftersom jag fortfarande inte har fått min TV-bänk och DVD-hyllor. När jag ringde och pratade med en säljare så tittade han lite i datorn (antar jag) och sa sen, "Jag måste ringa ett samtal, jag ringer tillbaka till dig". En timme väntade jag, sen tog mitt tålamod slut så jag ringde igen. När jag sen fick prata med samma säljare sa han att TV-bänken och ena DVD-hyllan hade kommit, inte den andra eftersom de tagit slut hos leverantören, typ. Men nästa vecka ska den också komma, sa han. Jag hoppas verkligen att den gör det också, för jag orkar inte vänta mer än sju veckor på några möbler.
En sak jag tänkte på efter samtalet var, "Varför har de inte informerat mig om förseningen?". Det brukar man väl göra?

◊◊◊

På måndag är det den 23:e mars, det innebär att jag fyller år. 24 den här gången. Fyf..n, 24 år?! Snart fyller man 30 också. Jag tycker man kan sluta bli äldre nu, 24 är väl en lagom ålder.

◊◊◊

Ikväll har General Surgery releaseparty för sin nya skiva på Kafé 44. Så de och bandet Kaamos gör en spelning där. Jag och M. ska dra dit och kolla. Jag gillar egentligen inte Kafé 44 som konsertlokal, men om två band som man vill se spelar där har man ju inget annat val än att gå dit. Nej, att stanna hemma är inget val.

På måndag, passande nog på min födelsedag, är det konsert igen. Då är det Soulfly med legenden Max Cavalera i spetsen som står på scen som huvudband. Om man kan göra en av de saker man gillar mest på sin födelsedag så är det ganska givet att man gör det. Hoppas M. kan hänga med dit också.


Postat av: Jesper

Grattis i förskott får man väl säga :D

Soulfly har jag velat se, jäkla bra band!


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-03-22 - 01:03:14 |

Postat av: Malin

Grattis, din gamla räv! ;) (Fan 5 minuter för sen. Typiskt!)


| 2009-03-23 - 00:07:00 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -