Förhandsvisning imorgon

Idag åkte jag in till stan till en av SFs biografer för att se om de hade biljetter till förhandsvisningen av Knowing som de ordnar imorgon... och det hade de. Trevligt, med tanke på att jag var för sent ute för den förra. Då var det State Of Play.
Filmen då? Ja, jag vet inte så mycket om den förutom att Nicolas Cage medverkar och att den är nån slags domedagsfilm, tror jag? Aja, det blir säkert bra.

◊◊◊

Fick besök av en man från Hyresgästföreningen igår. Förutom det vanliga "Vill du bli medlem?" et cetera så frågade han faktiskt om jag fick lägenheten renoverad nånting innan jag flyttade in. Och han blev nästan förvånad när jag berättade om de nya tapeterna, det rätt nya kaklet på toaletten och sa att det är ganska fint överlag, glömde berätta om den helt nya kylen och frysen, då hade han väl tappat hakan. Han berättade att det är lite sådär med sånt i det här området och att han precis varit i en riktigt svinig lägenhet där de inflyttande hyresgästerna bland annat sett cigarrettfimpar på golvet i vardagsrummet. Jag antar att jag hade tur med min lägenhet.

◊◊◊

Köpte biljett till årets upplaga (andra totalt) av Rockweekend i Kilafors. Som det ser ut nu får jag inte med mig nån kompis, känns lite tråkigt och jag vara nära att helt strunta i festivalen. Men jag kunde inte, många av banden som de har bokat imponerar för mycket för att jag ska missa det. Testament och Arch Enemy är nog banden jag ser fram emot mest. Kolla hemsidan om ni vill se fler band som är klara.
Så jag bokade en biljett på deras chartertåg som de fixat, då får man åka dit (och tillbaka) med tåget och sen bo på det under festivalen. De fyller ju alla kupéer så jag hoppas jag hamnar med nåt trevligt folk. Det brukar inte vara några större problem när det handlar om hårdrockare.






Postat av: Anonym

Tja:) Om du saknar dem alltför mycket så kan du trösta dig med att det säkert kommer spam förr eller senare;) Kram kram!


| http://missisnorth.blogg.se/ |
| 2009-05-05 - 20:59:44 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -