Mera bläck

Jag undrar när bredbandet och TV-kanalerna ska börja fungera igen. Ringde kundtjänst igår (för tredje gången) och då hade "mitt ärende" nått teknikerna i måndags... och det tar tydligen 2-5 dagar innan det händer nåt. Hoppas det fixas imorgon i alla fall. Men... av nån anledning tror jag inte på det. Suck. Just nu sitter jag vid en Sidewalk Express dator på Centralen.

Var hos tatueraren igen idag, det blev grymt! Fixar väl bild sen. Var också och såg Änglar & Demoner, rätt bra. Alla som var på den visningen fick biljetter till en förhandsvisning av The Proposal, trevligt. Den verkar rolig.

Nej, nu ska jag nog dra mig hemåt. Adjö.



Postat av: Jesper

Jooo, sångaren har sån jäkla grym röst också :D



Dock hatar tjejen när jag lyssnar på den ;)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-05-14 - 22:02:14 |

Postat av: Allie

Va, har inte det åtgärdats ännu? Det var väl i samband med blixten som slog ut com hems nät va? Har själv inte det till datorn men tvn hos oss drabbades och kanaler försvann men de kom tillbaka bara nån dag efter igen.


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2009-05-14 - 22:44:44 |

Postat av: Sawen

Åh.. vissa bild!



Jag är supersugen på att tatuera mig. Ska göra det i sommar.


| http://sawens.webblogg.se/ |
| 2009-05-20 - 19:51:58 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -