St. Görans

Ja, idag var jag på St. Görans sjukhus (okej, inte på själva sjukhuset utan en byggnad 100 meter därifrån, men skitsamma) och pratade om en eventuell timanställning. Serivcegruppen (som de heter) gör lite olika saker på sjukhuset, men det jag skulle få göra mest var patient- och varutransporter... verkar vara ett helt okej jobb. Det kändes ganska bra efter samtalet och det verkade som att jag hade en fördel med att inte ha nån annan syssla (många av deras timanställda pluggar) eftersom de också behöver ta in vikarier på dagtid.

Nu ringde en av killarna jag pratade med för nån timme sen och frågade "...om jag kunde komma och "provjobba" imorgon mellan 10.00 - 18.30"... "Ja, självklart kan jag det", sa jag. Så imorgon ska jag dit och jobba. Man kan ju hoppas att det blir flera gånger sen. :)

Sen när jag kom hem så upptäckte jag att jag hade glömt min svarta mapp, som jag hade med mig, nånstans, tänkte att det måste ha varit på tåget hem så jag ringde till SJ och frågade om de hade hittat nåt... de hade de inte, men hon som jag pratade med sa att jag skulle ringa tillbaka imorgon för de som städar tågen kanske hade hittat den. Jag hoppas verkligen det, för i mappen låg mitt tjänstgöringsbetyg från Posten och det var till och med originalet (så klart!) och inte en kopia som jag brukar ha med mig. Det är rätt bra att ha ett sånt inför framtida anställningsintervjuer, vad ska jag göra om de inte har hittat den? F..n...!

StGörans
Ny arbetsplats?



Postat av: Tirren

Ja, det känns hur bra som helst att jag trivs. :D Hoppas att det går bra för din del med nu med jobbet :D


| http://www.tirren.se |
| 2007-03-01 - 17:25:00 |

Postat av: rikeman

Synd att den svarta mappen är försvunnen, hoppas du hittar den...


| http://www.rikeman.blogg.se |
| 2007-03-01 - 17:28:23 |

Postat av: Punkie

Vad kul, ska du racea runt med gamla tanter sen då? :D
*wrooom wrooom* :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-03-01 - 18:53:50 |

Postat av: Samira

Jag ska hålla tummarna för att du får jobba där massor sen :D


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2007-03-01 - 19:11:48 |

Postat av: TaZty

Jag tror ju till 95% att du har jobbet om du ska "provjobba" där. :) Congrats!


| 2007-03-01 - 19:25:05 |

Postat av: Karoline

Hoppas du hittar din svarta mapp och att du får jobbet ;)


| http://rubyred.blogg.se |
| 2007-03-02 - 18:09:28 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -