25

Jag hittade en liten lista på "bra" låtar hos Tasty, men jag tyckte att det mesta bara var skräp. ; )
Så... här kommer min lista, på bra låtar. : D


Slayer
- Reign in blood
Billy Idol - Rebel yell
Cradle of Filth - Cthulhu dawn
Dark Tranquillity - The wonders at your feet
Lordi - Bringing back the balls to rock
Guns N' Roses - Welcome to the jungle
In Flames - Take this life
Jimi Hendrix - All along the watchtower
Amon Amarth - Valhall awaits me
Kamelot  - Center of the universe
Led Zeppelin - Immigrant song
Mötley Crüe - Wild side
Satyricon - Now, diabolical
Dream Theater - Pull me under
Sentenced - May today become the day
Vader - Helleluyah (God is dead)
Children of Bodom - Living dead beat
Nightwish - Dark chest of wonders
System of a Down - Prison song
Iron Maiden - The trooper
Thin Lizzy - The boys are back in town
Korpiklaani - Happy little boozer
Arch Enemy - Nemesis
Trivium - The crusade
Gorgoroth - Wound upon wound



Slutligen en bild på framsidan av omslaget till Khoma's "The second wave",
som är så fruktansvärt bra. Måste vara en av årets tre bästa album!


Khoma


Postat av: TaZty

Ohhhnoo u din´t ! :)


| http://tasty.blogg.se |
| 2006-12-06 - 15:55:09 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -