Idol


Nu har Idol börjat igen... och jag har tänkt på en sak. Alla som jag hört säga nåt om det har sagt:
"Det är nu det är roligt, när det är auditions..."

Jag håller med om det, det blir rätt ointressant sen när själva tävlingen börjar. Men hur kommer det sig att "alla" säger att det är roligt nu, och inte sen, och det ändå är hur många som helst som tittar på skiten ända till sista finalen?

Aja. Här är min favorit från förra årets auditions:



Jag älskar blicken hos juryn när han börjar sjunga.
De blir så chockade av hur j..vla bra han sjunger.

Priceless.



Postat av: Candy

Det kan man allt undra över. Jag brukar bara kolla auditions och ibland finalen. =P



Svar: Min pojkvän gillar det i alla fall. Det blev faktiskt inte att jag spelade det den kvällen, men ska testa det nu i dagarna. ^^


| http://eyecandy.devote.se |
| 2009-09-12 - 23:14:32 |

Postat av: Candy

Svar: Haha, ja. Jag anser mig ju inte tillhöra någon speciell kategori då jag lyssnar på många olika musikstilar och varierar mina kläder efter vad jag tycker är fint och passar mig. Så det är väl annorlunda för mig. =P


| http://eyecandy.devote.se |
| 2009-09-12 - 23:52:26 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -