Hjärtat i halsgropen

Igår när jag skulle gå till affären och handla lite så kunde jag inte hitta mitt visitkortsetui, jag började tro att jag tappat det nånstans... och eftersom jag har mitt bankkort och körkort i det så fick jag lite panik. Den låg varken på skrivbordet (där den alltid brukar ligga, typ) eller i de fyra ytterfickorna på min jacka som jag tittade i.
Till slut kom jag på att jag inte kollat innerfickorna på samma jacka... och snacka om att jag andades ut när jag hittade den där.  : D

Så jag kom i alla fall iväg till affären. Promenerade dit med iPoden i fickan som spelade Slayers Reign in blood. Så bra album, speciellt sista spåret Raining blood. Diggade ganska friskt vissa stunder, måste ha sätt roligt ut om nån såg mig. : )

Köpte en hel grillad kyckling och en stor baguette som jag skulle äta till middag, det var gott. : )

Idag när jag skulle laga mat så upptäckte jag att jag inte hade nån gräddsås hemma (som jag måste ha till det jag tänkte äta)... först tänkte jag att jag springer och köper det medan potatisarna kokar, sen tänkte jag att jag gör pastasåsen som jag har ingredienserna till istället. Det slutade med att jag inte gjorde nåt av det, haha... lat som jag är... gjorde en stor kycklingmacka istället. : D

Idag fick jag också nöjet att se Tasty's dotter i webcam, söt liten unge det. : )
Hon visade bl.a. fingret åt mig, haha, med liiiite hjälp av pappa... men ändå. : D
Hon kunde tydligen säga "Jiggy" också (Från "Jigsaw", som jag kallas av en del på nätet). Det tyckte jag var lite coolt i alla fall. : )





De två första bilderna är gårdagens middag. Den tredje är dagens middag.


Postat av: Punkie

*Tappat bort* plånboken sådär många gånger. Tur att du hittade den! ;)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2006-12-09 - 21:03:59 |

Postat av: Johan_ek89

Såg gott ut. :)


| http://thethunder.webblogg.se/ |
| 2006-12-09 - 21:04:59 |

Postat av: TaZty

Haha... Ja, hon kan med min hjälp "visa fingret" :D
Sen så får jag säga att kycklingen ser jävlig god ut. Mmmmums... :)


| http://tasty.blogg.se |
| 2006-12-09 - 21:07:22 |

Postat av: Samira

Åååh vad gott det ser ut. Kan nästan känna doften av nygrillad kyckling. När du hälsar på oss ska vi ta med dig till Orient Grill...där finns det massor med såna kycklingar och det doftar runt hela kvarteret.. mums!


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2006-12-09 - 21:12:17 |

Postat av: Linda

Oj, Varfor gor man det? Praktiserar pa af menar jag?
Jag far angest bara av att ga in pa varan hemma. Uscha!


| http://potatispannkaka.blogg.se |
| 2006-12-09 - 22:54:19 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -