Khoma

Igår var jag på Debaser i Stockholm och såg Khoma spela. Jag hade inte så stora förväntningar med tanke på att de inte är så jätteerfarna (tror jag i alla fall). Efter spelningen var jag riktigt nöjd över att ha spenderat 100 spänn på en biljett, de var riktigt bra! : )
Förbandet Closers sångare sa innan de spelade sin sista låt:
"- Var beredda på att bli fullkomligt överkörda av Sveriges bästa liveband, Khoma."
Jag kanske inte blev helt överkörd men det var inte långt ifrån kan jag säga. : D
Bandet hoppade och for (mest sångaren) runt på scenen som om de suttit still i en vecka, eller nåt. Sångaren sprang till och med ut i publiken vid ett tillfälle. : D
De levde sig verkligen in i musiken.
Så... för det första rekommenderar jag er att på nåt sätt fixa deras album The second wave och för det andra, se dem live!

Lugnet före stormen



Förbandet Closer



Khoma









Postat av: Punkie

F-ing kickass! :D *studs studs* ;D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2006-12-21 - 00:00:40 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -