Lista #2

4 jobb jag haft:
- Produktionspersonal på Swedish Meats (Har det fortfarande, timanställning dock)
- Parkeringsvakt
- Brevbärare
- Reklamutdelare

4 filmer jag kan se om och om igen:
- American Beauty
- Ice Age 1 & 2
- Dum & Dummare
- Green Street Hooligans

4 städer jag har bott i:
- Enköping
- Stockholm (Stenhamra)
- Pargas (Finland)
- Rauma (Finland

4 tv-serier jag brukar titta på:
- Prison Break
- Lost
- Heroes
- Jericho

4 platser/länder jag vill besöka:
- Alperna
- Italien
- Någon hockeytokig stad i Kanada, typ Edmonton.
- Japan

4 webbsajter jag besöker dagligen:
- SweSUB
- DIF Hockey
- Hockeycentralen
- Samira

4 favoriträtter:
- Mammas hemlagade
- Pizza
- Wienerschnitzel med klyftpotatis och någon god sås
- Tacogratäng

4 ställen där jag känner mig bekväm:
- Hemma
- Hos mamma (+ styvpappa & bröder)
- Hos pappa
- I Globen/Johanneshovs Isstadion

4 favorit affärer:
- Jack & Jones
- Discshop.se
- Willys
- IKEA

4 favorit sångare/sångerska:
- Alexi Laiho (Children of Bodom)
- Jimmy Page (Led Zeppelin)
- James LaBrie (Dream Theater)
- Bruce Dickinson (Iron Maiden)

4 favorit sysselsättningar:
- Sitta vid datorn
- Titta på film/serier
- Gå på hockey (Helst Djurgårdens matcher)
- Fota

4 opersonliga webbsajter jag besöker dagligen:
Vadå opersonliga? Alla är väl personliga på något sätt.

4 favoritdjur:
Har inga favoritdjur.

4 önskningar:
- Att jag ska hitta ett heltidsjobb.
- Att jag kommer på någon vettig framtidsplan.
- Att alla jag bryr mig om får vara friska och må bra.
- Att DIF Hockey vinner SM-guld igen, inom några år.

4 favorit prylar:
- Datorn
- iPoden
- DVD-spelaren
- DVD-filmerna

4 böcker jag vill rekommendera
- Da Vinci-koden (Dan Brown)
- Änglar & demoner (Dan Brown)
- Wallander-böckerna (Henning Mankell)
- Serien om stenåldersflickan Ayla (Jean M. Auel)

4 stycken jag utmanar:
- ExtremePunkie
- TheThunder
- Niklas
- Resten av er som läser min blogg


Postat av: Samira

Griiiiimt :D


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2006-11-09 - 15:42:10 |

Postat av: Johan_ek89

Länk:
http://thethunder.webblogg.se/091106161908_utmaningen.html

;)


| http://thethunder.webblogg.se/ |
| 2006-11-09 - 17:19:48 |

Postat av: Punkie

Antagen och genomförd :D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2006-11-10 - 01:10:35 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -