Lista #4

Namn: Kim.
Smeknamn: Kimi, av familjen.
Födelsedag:
23:e mars.
Födelseort: Rauma, Finland.
Ögonfärg: Gröna, typ.
Hårfärg: Brunt.
Pluggar: Nej.
Familj: Finns utanför Stockholm och i Finland.

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Ja, om det finns en spegel framför mig.
Gnälla: Ja, det händer.
Skrika: Om du hör mig skrika har du varit med om nåt ovanligt. ; )
Sova: Ja, för länge vissa dagar.
Ha ångest: Jo...
Skada dig själv med flit: Näe, det är väl onödigt?
Ta mediciner du inte borde ta: Det är väl också onödigt?
Vilja dö: Har haft såna tankar.
Drömma mardrömmar: Inte så ofta numera.
Drömma sexdrömmar: Ja, ibland.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Vad är normalt då?
Klä dig i svart: Om jag känner för det.
Gå till kyrkan: Inte frivilligt.
Gå i skolan: Inte för tillfället.
Röka: Nej.
Ha sex: Sex? Jahaa! Ja, det var länge sen.
Ljuga: Det är ingen vana jag har.
Hata folk: Hehe, hände väl oftare när man var yngre.
Lita på folk: Ja, om jag vet att jag kan det.

VEM...
Saknar du: Flickan i mitt liv. *Hahaha*
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Jag själv? : D
Vill du slå: Man ska inte slåss. ; )
Kysste dig sist: S.
Vill du kittla: Nån liten unge som skrattar sött. : )
Kramade du sist: Det kommer jag inte ihåg.
Vill du prata med: Dig! ; D
Skrek du på sist: Skriker sällan, som sagt...
Vill du vara som: Nån bra hockeyspelare
Sårade dig sist: Det vet jag inte. : |
Vill du bli galet full med: Jag orkar inte bli galet full.
Gjorde dig riktigt glad senast: Riktigt glad eller riktigt glad?
Fick du SMS från senast: Röstbrevlådan.
Ringde dig senast: Mamma.


Postat av: Samira

nu har jag läst!!! :D


| 2006-11-28 - 21:31:15 |

Postat av: Johan_ek89

me2


| http://thethunder.webblogg.se/ |
| 2006-11-28 - 22:16:37 |

Postat av: Samira

Tjejen på min blogg är med i Days of our lives.. kärringserie.. :D
Nadia Bjorlin heter hon.


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2006-11-28 - 22:22:50 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -