Lista #5

Sytt ett klädesplagg och använt det? Hehe, jag har ju haft syslöjd i skolan. ; )
Ätit kattmat? Haha... näe.
Åkt taxi och tagit en springnota? Åker inte taxi så ofta.
Slagit någon så hårt att personen i fråga börjat gråta? Ja, säkert när jag var liten.
Skrivit en dikt och läst upp den för någon? Nej, inte vad jag kommer ihåg.
Torterat ett gosedjur? Hahaha, gosedjur? Det har jag nog. : D
Sprungit naken på offentlig plats? Nää.
Haft sex på en buss? Nope.
Mimat och dansat till Spice girls? Jag vill verkligen inte skriva "ja", men jag är rädd för att jag måste... haha...
Druckit aceton? Varför skulle jag ha gjort det!?

Hoppat från en balkong?
Hmm... möjligen från nån på väldigt låg höjd.
Kedjerökt för att ha någonting att göra? Nej, usch.
Snattat i en H&M-butik? Nej, nej.
Varit otrogen mot en person du verkligen älskat? Om man älskar nån gör man inte sånt.
Plattat håret med ett strykjärn? Med strykjärn? Dessutom har jag inget direkt behov av att platta mitt hår. : )
Blivit jagad av en doberman? Nej.
Medverkat i en film som sänts på bio? Nej, men det skulle vara coolt. : D
Lekt spöke med ett lakan? Det har jag säkert.
Gått omkring med två olika skor? Haha, det var med flit i så fall. : )
Hotat någon med en innebandyklubba? Jo, men på skoj.

Träffat en kändis?
Mja...
Ätit öronvax? Japp, varje fredag istället för chips. Haha, det trodde du, va? ; )
Suttit hemma på en lördagskväll? Mååååånga gånger.
Hatat ditt liv och allt som haft med det att göra? Mjo...
Plastikopererat dig? Nej, tänker inte göra det heller, om det inte är nödvändigt.
Kört bil? Jag tog körkort för att kunna köra bil så, ja.
Varit ute på krogen och haft riktigt roligt? "Riktigt roligt"? Nja.
Hoppat från tian på badhuset? Inte badhus, men utomhusbad. : )
Hamnat i fyllecell? Nej.
Stulit någonting av en annan människa? Blir nog "När jag var liten" på den här frågan också.

Spelat pingvin i en skolpjäs?
Hehe, nej.
Åkt polisbil? Japp.
Demonstrerat? Nää.
Varit vaken i över 48 timmar? Jag klarar ju inte ens 24 timmar! : D
Sovit i över 48 timmar? Jag tycker om att sova, men två dygn? Nej. : )
Bakat din egen födelsedagstårta? Nej, jag har en duktig mamma till det. ; )
Diggat Trazan & Banan-Arne? Banarne heter han väl?
Ätit hundmat? Nej, fyf..n.
Mobbat någon? Nej.
Blivit mobbad? Beror väl på vad som definieras som mobbing.

Den här listan hittade jag hos Mira.


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -