Talang?

De senaste dagarna har jag funderat mycket på vad jag ska göra för att förändra mitt patetiska liv som jag lever just nu. Jo, patetiskt är det vad det är, jag gör inte mycket om dagarna, förutom då jag får jobba (det har i och för sig bara varit nattjobb hittils, men ändå), men det har bara hänt tre gånger på över en månad. Jag sitter mest inne, vid datorn eller glor på TV/DVD. De gångerna jag går ut är det för att jag behöver handla nåt, typ. Ja, ibland tar jag väl en promenad och fotar lite. Men annars då? Inte ett skit. Låter det meningsfullt?

Eftersom jag har fått höra från flera personer att jag tar fina bilder så har jag tänkt lite på om man skulle välja ut några av sina favoriter och gå med dem/skicka dem till nåt ställe och se/höra vad de tycker. Men jag har verkligen ingen aning om var man skulle börja... är det nån som har ett förslag?

Jag har också funderat på om man skulle söka till nån fotoutbildning, om det finns nån skola inom ett rimligt avstånd härifrån, för jag har inte direkt lust att flytta igen... efter tre månader.
Än så länge har jag inte kollat alls efter några utbildningar, men jag ska ta och göra det. Det kanske till och med finns nån som börjar i januari.


Postat av: Samira

Jag tycker du ska satsa på det med utbildning.. ta en i Malmö o flytta hit.. så kan vi leva lowlife liv tillsammans :D


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2006-11-28 - 17:43:34 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -