Ännu en "Rush Hour"

RushHour3 Rush Hour 3

Filminfo: Poliserna James Carter och Lee måste den här gången bege sig till Paris för att bekämpa en del av den kinesiska organiserade kriminaliteten - Triaderna.

Kommentar: Som med så många andra "actionkomedier" så är det ju inte direkt nåt mästerverk. Men den är rolig och jag skrattade en hel del, och det är väl det som är meningen med underhållning? Jag är nöjd.

3Pusselbitar








Postat av: Dirty

Faan va ja hatar Chris Tucker.
Kunde va en bra filmserie med en annan skådis.


| http://jacktherussell.wordpress.com/ |
| 2007-08-11 - 12:15:53 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -