Dött

Stadshagen
Snacka om att det är dött tidigt en lördagmorgon. Inte en människa så långt ögat kan nå.

Fötter
Aldrig har ett par fötter varit så intressanta som tidigt en lördagmorgon när man är på väg hem från och jobbet. Haha. Vad skulle jag göra då? Jag slutade 07.00 och min buss gick 08.10. Och det tar ungefär 20 minuter med tunnelbanan från jobbet till busstationen.
Men jag tycker att bilden blev lite cool på nåt vänster...
Håller nån med, eller är det bara jag som är störd? :D


Postat av: Samira - Tråkbloggen

DU som är störd! :) Nä den var fin.
Jag brukar fota mina fötter o ben när jag är ute. :D


| http://samira.nu |
| 2007-08-11 - 18:23:40 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -