Lista #11

Skriver du dagbok?
Näe, jag skriver här istället.

Vad är viktigast för dig?

Istället för att svara samma som alla andra så svarar jag: En bra film med chips till.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Aldrig i livet!

Har du färglinser?

Det är väl onödigt om man inte ens behöver glasögon/linser?

Suger det här?

Varför det?

Kan du gå ner i spagat?

Haha, jag är inte speciellt smidig längre.

Är du polare med grannarna?

Nää.

Gay?

Homosexuell?

Har du varit kär i en kändis?

Fattar inte grejen med att vara kär i nån man inte träffat personligen.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Ja, om baksidan är vänd mot mig, spelar ingen roll om jag läst det innan. Jag måste f..n vända på paketet för att inte läsa texten igen!

Är du höjdrädd?

Har inte kännt sån rädsla hittils i alla fall.

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?

Ja.

Har du sett din bästa vän gråta?

Vem är det då?

Har du fått någon komplimang idag?

Inte vad jag kommer på nu.

Är du mörkrädd?

Det beror på var man är.

Har en dröm gått i uppfyllelse?

Hmm... det tror jag inte.

Har du haft vattkoppor?

Ja, när jag var liten och bodde i Finland.

Har du någon gång testat karate?

Näe.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Mig själv! Haha.

Äger du en iPod?

Två stycken, faktiskt.

Skulle du vilja hoppa fallskärm?

Ja, prova en gång i alla fall.

Gillar du Allsång på Skansen?

Tittar på det ibland.

Kan du vissla?

Ja, fast bara "vanligt". Inte busvissla alltså.

Vilken radiokanal lyssnar du på?

Lyssnar väldigt sällan frivilligt, men Bandit i så fall.

Rakar du benen?

Nej.

Hur svarar du i telefonen?

"Hej, det är Kim", "Aaaah?", "Hallå", eller "Hej"

Betalar du TV-licens?

Vad är det?

Vad har du i fickorna just nu?

Luft, typ.

Vilken parfym använder du?

Ralph Lauren.

Kan du kasta macka?

Inte så bra.

När var du riktigt sjuk senast?

Kommer inte ihåg det.

Har du blivit opererad?

Näe.

Äger du en cykel?

Ja, en gammal hederlig 70-tals damcykel.

Vad har du alltid i handväskan?

Ingen handväska, men i fickorna har jag mobil, "plånbok", nycklar.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

Näe?.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Fyra stycken.

Läser du för skojs skull?

Jag läser oftast för skojs skull.

Äger du ett busskort?

Ja.

Listan hittade jag hos Samira.


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -