Ny iPod!

För en vecka sen köpte jag äntligen en ny iPod. En svart iPod Video med 80GB hårddisk. Har väntat länge på att jag ska få köpa en sån då gärna vill ha en som har plats för hela min mp3-samling.
Den var inte direkt billig, 3399 kronor, men det var det lätt värt. :)

Förde över 57GB musik (drygt 8000 låtar) till den idag... det tog tre timmar att föra
över allt. :D

iPod80GB


Postat av: Samira - Tråkbloggen

Grattis!!! :) Den va skitsnygg


| http://samira.nu |
| 2007-08-07 - 00:24:54 |

Postat av: Punkie

Oh my friggin god! :D Apcool, du lär inte behöva lyssna på samma låt två gånger, om du inte vill såklart de närmaste... 2 åren typ ;D Jägarns snygg den var! Congrats från en 2 GBare.. :D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-08-07 - 12:28:53 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -