Veckans album vecka 31

Den här veckan blir Audioslaves självbetitlade debutalbum veckans album. Jag hade inte hört nånting av Audioslave förrän för några några månader sen då jag satte igång det här albumet... och jag förstår inte varför jag inte har kollat upp bandet tidigare. Det var ren njutning, speciellt Chris Cornells sång... herregud, vilken röst karln har. Han måste vara världens bästa sångare, åtminstone topp tre. Albumet var så bra så att jag fixade hem Audioslaves två andra album, alla Soundgardens (Cornells tidigare band) och Chris Cornells senaste soloalbum. Har ni inte hört Soundgarden/Audioslave/Chris Cornell så... ja, lyssna på nåt!

AudioslaveLåtlista

01 - Cochise
02 - Show me how you live
03 - Gasoline
04 - What you are
05 - Like a stone
06 - Set it off
07 - Shadow on the sun
08 - I am the highway
09 - Exploder
10 - Hypnotize
11 - Bring em back alive
12 - Light my way
13 - Getaway car
14 - The last remaining light


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -