Malmö

Igår kväll kom jag hem från Malmö... jag var där och hälsade på Samira och Olle. Från början var det tänkt att jag skulle åka hem i söndags, men de släppte inte iväg mig då så jag stannade ett par dagar till. :)
Det var kul att träffa dem på riktigt, fast jag var riktigt nervös sista biten på tåget dit... hehe, blir alltid så när jag ska träffa nytt folk. Spelar ingen roll hur mycket jag än har pratat med dem via internet.
Vi gjorde väl inte så överdrivet mycket, slappade mest. Vi såg fyra filmer: Tenacious D: The Pick of Destiny, riktigt rolig film. Turistas, en skräck/thriller som inte var nån höjdare, höll på att somna flera gånger. Beck - Advokaten, jag älskar Beck-filmerna så självklart gillade jag den här också. Offside, hade sett den en gång redan men den är värd att ses flerar gånger. :)
På lörda'n blev det intag av alkoholhaltiga drycker... och Olle verkade vara på riktigt "brottarhumör", han gjorde bl.a. en nacksving på mig. Haha, det gjorde ont, men jag skrattade mest när jag låg utslagen på golvet. :D

Ska nog åka dit igen snart... och i sommar måste jag åka dit, det ska vara mycket finare där då. :)

Lite bilder:




Bild 1: En kul skylt utanför nån butik i Malmö. :)
Bild 2: Olle och jag.
Bild 3: Samira och jag.
Bild 4: Olle, Samira och jag. Ja, jag ligger där under nånstans. :D
Bild 5: Olle och Danne.
Bild 6: Jag. Trött?
Bild 7: Nån som ser humorn i den bilden? :D



Postat av: Samira

Hahaha.. vet ni? Klackning!!
Så bäst! :D Du måste åka hit snart igen.


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2007-02-21 - 23:16:12 |

Postat av: Maria

Det som är mest intressant är att det står två toarullar på bordet på sista bild.. hmm =)
Haha


| http://emen.blogg.se |
| 2007-02-22 - 08:28:48 |

Postat av: Samira

Haha, Maria.. det är för att både jag och sambon är förkylda och snyter oss ofta! :)


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2007-02-22 - 13:56:33 |

Postat av: Punkie

*hihi* Ni verkar ha haft skitkul, synd att man inte kunde tåga med den gången :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-02-22 - 16:04:08 |

Postat av: Allie

Låter som en lyckad resa. Malmö är mycket fint på sommaren. Sen får man ju inte missa Malmöfestivalen heller...=P


| http://liann.blogg.se/ |
| 2007-02-23 - 09:59:00 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -