Children Of Men

ChildrenOfMen

Jag såg Children Of Men igår, med Clive Owen i huvudrollen. Riktigt bra film, den bästa jag sett på länge, faktiskt.
Börjar gillar Cliwe Owen som skådespelare mer och mer. Jag måste se filmen en gång till, minst, nån gång i framtiden.
Så... om du inte har sett den och får chansen att se den, se den! Du lär inte ångra dig. :)

Nu ska jag se The Black Dahlia, den lär ju inte vara lika bra som Children Of Men,
men jag hoppas att det är en hyfsad film i alla fall. :)


Postat av: linda

angående finland: nejnej, har inget emot finland egentligen, mumintroll är söta ju ;)


| http://diosa.blogg.se |
| 2007-01-07 - 14:42:46 |

Postat av: Punkie

Children of Men var grym, det håller jag fullständigt med om :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-01-09 - 12:27:24 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -