F*cking Swedbank!

Sitter här och börjar bli lite trött... orsak? Jag har varit vaken sen klockan 15.00 igår. "Vad dumt", tänker ni säkert nu. Men nej, inte ett dugg dumt säger jag. När jag gick upp igår, vid klockan tre som jag skrev, tänkte jag, "Nej, nu ska jag göra nåt åt min knasiga dygnsrytm", så jag bestämde mig för att vara vaken ända till ikväll nån gång. Eftersom jag alldeles säkert kommer att somna ganska många timmar tidigare än jag gjort de senaste dagarna så kommer jag antagligen kunna dra mig upp från sängen tidigare imorgon också... och *vips* så har jag vänt tillbaka dygnet. :)

Nu till ämnet som rubriken säger, Swedbank. Varför har de ens bytt namn till Swedbank? "Swedbank", liksom... hur fjantigt låter inte det? Vad var det för fel på FöreningsSparbanken?
Idag fick jag hem mitt nya VISA-kort (eftersom mitt gamla går ut snart). Jag visste ju att jag skulle få det den här veckan så när jag såg kuvertet på hallgolvet tänkte jag, "Vad trevligt, ett nytt och fint kort.". Men... jag började nästan gråta när jag såg hur kortet såg ut... jisses, inte nog med att de byter till ett helfjantigt namn, de väljer nästan de värsta möjliga färgerna också. Suck! Det första jag tänkte när jag såg den nya designen på kortet var, "Usch! Det ser ju ut som aik!". Det här kortet ska man alltså leva med i fyra år nu! Undrar om man skulle byta bank...

Såhär ser det hemska kortet ut:




Postat av: Samira

Jag har också ett sånt kort.. hatar den.. men man vänjer sig tyvärr.


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2007-01-22 - 20:24:15 |

Postat av: Znook

Du är då inte ett Wolverhampton-fan du, moahaha...


| 2007-01-22 - 20:38:25 |

Postat av: Punkie

Jag kan ta hand om kortet åt dig om du betalar räkningarna ;) Nädå, håller med dock, det var inte så vackert... :D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-01-22 - 21:01:39 |

Postat av: Maria

Hahahaha! Du är ju så rolig. Du får ringa Swedbank och kräva att de ändrar sina färger...
Men den är ju gul och svart... Kan ju vara Häcken också=)


| http://emen.blogg.se |
| 2007-01-24 - 07:41:30 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -