Freak Kitchen!

För nån vecka sen laddade jag ner albumet Organic av det svenska progressiva hårdrocks-/metalbandet Freak Kitchen. Det första jag tänkte när jag lyssnade var, "Hur kan jag inte ha lyssnat på det här bandet tidigare!?", för jag har hört talas om dem flera gånger men ändå inte kollat upp dem. Det ångrar jag lite nu då det redan nämnda albumet Organic och albumet som kom innan det, Move, är så sjukt bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen... ungefär. :D
Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på dem, efter varandra, nu... men det kommer definitivt att bli många gånger till! Grymt!



FreakKitchen


Postat av: Anders, Film & Musikbloggen!

Hmm, kanske ska gå och se dom när dom spelar på "House of Metal" här i Umeå nästa helg!! Har faktiskt aldrig hört FK förut, men det låter ju onekligen intressant! Tack för tipset.


| http://brm.blogg.se |
| 2007-02-11 - 13:36:53 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -