Hard Rock Café

I helgen var jag "hemma" i Stenhamra. Min brorsa fyllde 18 i tisdags så vi skulle fira honom lite. Jag åkte dit redan på fredag kväll eftersom att pappa (med sambo) skulle komma tidigt nästa morgon. På lördagen fick brorsan sina presenter... av mig fick han Vänner säsong fyra på DVD och av mamma, pappa + styvpappa fick han ett kort där det stod att han skulle få sitt körkort betalt av dem. Sen på kvällen åkte vi in till stan (Stockholm, för dem som inte förstod ;) ) och åt middag på Hard Rock Café. Vad jag åt kan ni se bild på nedan, det var jättegott och jag blev proppmätt.




Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -