Lista #8

Vilken svordom använder du mest?
Det vet jag inte... fan, kanske...?
Äger du en iPod?

Japp, en iPod Mini. Men jag skulle vilja ha en med 80 GB hårddisk. :D
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Mobilens är på 09:45 just nu.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Det är väl ganska dumt? Då fryser man ju om fötterna!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Men hallå? Gissa! ;D
Vilken var den senaste filmen du såg?
Det var nog Så Som I Himmelen
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En iPod 80 GB... kanske? :)
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha... mååånga gånger. ;)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Näe, men ibland skulle jag vilja...
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Det ligger fem stycken i min stereo, minns inte vilka.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig helt klart!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Det tror jag inte.
När var senast någon stötte på dig?
Bra fråga.
Vad åt du till middag?
Färdiggrillad kyckling och fullkornsris.
Använder du huvtröjor?
Ibland, har två stycken.
Kan du vissla?
Ja.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg- och dalbana!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det gör de säkert.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
Hmm... 0141 tror jag att det är. :)
Tittade du på tecknat när du var liten?
Eeh... ja?
Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på om jag känner personen i fråga.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen alls faktiskt.
Äger du några bandT-shirts?
Ja, två stycken... Children of Bodom och Lordi.
När flög du senast?
Fem månader sen, typ.
Läser du för skojs skull?
Ja, orka läsa annars. :P
Pratar du några andra språk?
Ja, lite finska och engelska.
Har du gråtit offentligt?
Inte vad jag minns.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag kan vara ganska dålig på att planera ibland så... ;)
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, det är väl ingen utmaning att lära sig nåt man redan kan? :D
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Killen ska väl alltid bjuda? ;)
Kan du kasta macka?
Inte så bra.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men det skulle säkert vara coolt att åka dit.
Vad har du med dig in på bion?
Biobiljetten.
Vem är din favoritlärare?
En lärare som jag hade i 6:an och min mentor på gymnasiet.
Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Eeh...?
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Vad skulle hindra mig?
Gillar du att flyga flygplan?
Det går snabbare än att ta Finlandsfärjan i alla fall. :)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Jag ser ingen logik i den där frågan.
När sov du senast på golvet?
Det kommer jag inte ihåg.
Vilken är din favoritdrink?
Kan inte namnet på så många drinkar, men Snowball är ganska god.
Gillar du din boendesituation?
Helt okej.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Inte så jättemånga, men jag  vill sova många. ;)
Äter du frukost dagligen?
Ja, nästan alltid i alla fall.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Tvärtom skulle jag vilja säga.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Hahaha! Gångerna jag blev tillsagd kan jag räkna på en hand.
Vilken är din favoritfrukt?
Gröna vindruvor är gott.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Varför skulle jag? :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
På det jag skriver själv, ja.
Tror du på liv på andra planeter?
Nånstans finns det säkert.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag själv.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Om det nu finns en Gud, vem säger att det är en han eller hon?
Vad var det sista du åt?
En mandarin.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Kommer väl överrens med de flesta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Inte en blekaste aning... det måste jag fråga nån gång.
Gillar du senap?
Ja, på korv är det nästan ett måste.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
*Suck*
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Om jag fick chansen skulle jag i alla fall fundera på det.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Somnar oftast på mage.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Fråga nån annan, jag orkar inte tänka.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nää.
Skulle du säga att du är trendig?
Inte speciellt.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Förmodligen tacka ja... man kan ju ändra sig...
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Kommer inte på nån nu.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Jag är inget större fan av Star Wars.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ibland.
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Inga.
Tycker du att du är attraktiv?
Inte utseendemässigt i alla fall.
Vad är du allergisk mot?
Extrem huvudvärk.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
Vad andra gör är inte mitt bekymmer. ;)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Aldrig!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Det vet väl inte jag? :)


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -