Lista #9

En årslista för 2006:

Årets...

...film: Det var många som var bra... men, Thank You For Smoking för att nämna en.
...musikupplevese: The Unholy Alliance på Hovet i Stockholm.
...serie: Prison Break.
...pryl: Min dator.
...bästa inköp: Min dator.
...musiker: Khoma.
...händelse: Har inget bra svar på det.
...flytt: När jag flyttade hemifrån.
...skoinköp: Köpte nog bara ett par skor, ett par av märket Warp för 199:-
...party: Var jag ens på nåt på hela året...?
...mest otippade: Måste nog vara att jag flyttade.
...kaosartade plats: Vet ej.
...insikt: Att live-spelningar är för j..vla bra!


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -