Svaret

Igår la jag upp en bild på ett par ögon och ställde frågan: "Vems är dessa ögon?". Det var sex stycken som gissade och alla gissade på Angelina Jolie. Självklart var det hennes ögon! :)

Så... Haydee, Tirren, Pumans dotter, Punkie, Maria och Samira: Unna er nåt som ni inte brukar göra och ha ett gott samvete efter det. ;)

Här är hela bilden:

Jolie

För övrigt tycker jag inte att hon är särskilt vacker på den
där bilden... som hon brukar vara.

Ja, nästa gång ska jag ta nåt svårare, Samira. Var så säker. :D


Postat av: Samira

Hehe.. wiiii alla hade rätt.. :)


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2007-01-25 - 19:23:06 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -