Vilsen i Uppsala

Hmm... jag har inte bloggat på tre dagar. Antar att det är för att jag inte haft nåt speciellt att blogga om...? :D
Ajaa. Förra natten fick jag jobba för första gången sen... eeh... nån gång i november, tror jag? Dessutom var det inte natten mellan torsdag och fredag, som jag bara jobbat tidigare. Märkligt. ;)
Nattpasset är mellan 21.00 - 07.00, men strax före fem så skickade de hem mig... det fanns tydligen inte så mycket kvar att göra. Det första jag tänkte var, "Vad skönt, då kommer man hem lite tidigare".
Men sen började jag tänka, "Hmm... tänk om de är missnöjda med mig och därför skickar hem mig?". Jag hoppas att det bara var nån konstig tanke jag fick. :)

Sen när jag hade bytt om, gått iväg och kom till busshållplatsen så ser jag att första bussen inte går förrän om en timme. Istället för att sitta där och sura och vänta i en timme så tänkte jag att jag går till Uppsala centralstation (det tar 6-7 minuter med buss) och sparar tjugo kronor, så jag börjar promenera...
Efter cirka tjugo minuters gående så börjar jag tänka, "F..n, jag har nog gått fel nånstans på vägen", så jag stannar och suckar och svär lite... det slutar med att jag går tillbaka nästan hela vägen och väntar kanske tio minuter på den där bussen som jag inte skulle vänta på. Haha. Men man kan ju se det positivt, jag fick mig en välbehövlig promenad. :D

Jag såg förresten Saw III i söndags. Den var väl inte dålig, men den var inte alls lika bra som de två första filmerna, tycker jag. Har läst att det ska komma en fjärde film... och jag hoppas att de lägger de planerna (om det nu finns såna) på hyllan, för risken att det ska bli en riktig flopp är nog rätt stor.

Tobin Bell



Postat av: Kirill

Bor du nere i Uppsala eller :O Och vart jobbar du där?


| http://kirill.s-vall.org/blog/ |
| 2007-01-10 - 01:39:54 |

Postat av: Punkie

Genväg blev senväg :D *Sounds like an old lady* *hihi*


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-01-10 - 10:32:28 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -