Alla mördare har grannar

Disturbia Disturbia

Filminfo: Efter att hans far gått bort blir Kale tillbakadragen och hamnar i trubbel med domstolsbeordrad rumsarrest som påföljd. När det känns som om huset krymper börjar Kale spionera på sina grannar. Detta leder till misstankar om att en av dem är en seriemördare. Är det så eller är det bara Kales vilda fantasier efter att ha suttit inspärrad så länge?

Kommentar: Bra film med både spänning och humor. Jag tror att jag hade lite för höga förväntningar på den för jag tänkte inte "Wow!" när den var slut. Filmaffischen däremot, den är "Wow!"... den snyggaste som jag har sett på länge.

3Pusselbitar





Postat av: Allie

Det är en film jag vill se, dock har jag höga förväntningar så kanske ska tona ner lite så kanske den blir kanon! =)


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-07-26 - 09:49:28 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -