Pablo Francisco Live 2007

Pablo Pablo Francisco kommer till Sverige i september... han kommer att göra sin show två gånger i Malmö, två gånger i Stockholm och en gång i Göteborg... och jag ska se honom när han kommer till Stockholm! Jag ska se Pablo Francisco... live...! Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot det. Han är sjukt rolig när man ser hans stand-ups på nätet, DVD etc, och det lär ju vara mycket roligare att se honom live!

Men j..vlar vad biljetterna gick åt snabbt... första gången som jag såg att de hade släppts var i söndags, då ringde jag direkt till en kompis som också ville se honom, men då fick jag inte tag i honom så jag tänkte, "Äsch, jag väntar till imorgon... det är säkert lugnt."
Sen igår när jag kollade fanns det knappt några platser bredvid varandra kvar så jag ringde direkt till honom, fick tag på honom... men då skulle han ringa runt till några och höra om de också vill gå på showen. Efter klockan nio visste han säkert, då fanns det inga platser bredvid varandra kvar, så det slutade med att jag bokade sex spridda platser. Men det spelar mindre roll för mig att vi inte sitter bredvid varandra, jag är ju där för att se honom. Vad kul det ska bli!

15:e september, 21.00, Chinateatern i Stockholm. Vad som än händer ska jag vara där.

Bekräftelse
Beviset



Postat av: Ostn

känns surt att inte bo längre söderut :( hade var jäkligt nice å sett Pablo


| http://ostn.blogg.se |
| 2007-07-03 - 21:34:30 |

Postat av: Allie

Låter skit kul, skulle vatt riktigt kul o se honom live asså. Kan tänka mig biljetterna går fort.


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-07-06 - 13:56:43 |

Postat av: David

Såg Pablo på Chinateatern i Stockholm igår. Han SÖG!
Inget nytt material eller stand-up överhuvudtaget.
Gjorde bara en massa läten från tidigare shower. Sökte på google aktivt för att hitta någonstans att skriva hur mycket han totalt suger! Observerar att jag tidigare var stort fan och hade sett fram emot gårkvällen show bra länge!


| 2007-09-14 - 08:56:57 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -