Sleeper Cell

Igår såg jag klart den andra, och sista, säsongen av serien Sleeper Cell... och jisses. När jag började se den första säsongen så var jag helt fast efter första avsnittet och jag såg alla tio avsnitt (60 minuter långa) på två dagar. När jag hade sett klart de avsnitten tyckte jag att det var bland det bästa jag har sett i TV-serieväg. Nån månad senare läste jag på internet att det skulle komma en till säsong. Jag jublade, samtidigt som jag tänkte, "Hur stor är chansen att den här säsongen blir lika bra?". Det blev inte riktigt lika bra, men det var verkligen inte långt ifrån.
Så, om ni vill se en välgjord och fruktansvärt bra serie så ska ni se Sleeper Cell... ni lär inte ångra er.

SleeperCell




Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -