Veckans album vecka 30

Den här veckans Veckans album-utmärkelse går till Sonic Syndicates Only inhuman. Ett band som jag upptäckte i veckan och jag gillade vad jag hörde. De spelar melodic death metal, en av mina absoluta favoritgenrer inom metal. Det är lite In Flames/Dark Tranquillity/Soilwork över bandet, och det är aldrig dåligt! :)
Jag såg att de ska spela på Malmöfestivalen som är nästa månad... och jag ska antagligen ner dit så jag kommer förhoppningsvis att se dem där.

SSyndicateOnlyInhuman Låtlista:

01 - Aftermatch
02 - Blue eyed fiend
03 - Psychic suicide
04 - Double agent 616
05 - Enclave
06 - Denied
07 - Callous
08 - Only inhuman
09 - All about us
10 - Unknown entity
11 - Flashback







Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -