Dödstyst

DeadSilence Dead Silence

Filminfo: I småstaden Ravens Fair cirkulerar en spökhistoria om Mary Shaw, en buktalare som blev galen. Hon anklagades för mord och lynchades av invånarna i staden som även skar ut tungan på henne. Hon begravdes tillsammans med hennes "barn", en samling dockor. Sedan dess har Ravens Fair plågats av död och de skrämmande dockorna har dykt upp här och var genom årtiondena...

Kommentar: En snyggt filmad rysare från skaparna av Saw. Men jag tycker inte att det var mycket till rysare (förutom dockorna som var rätt obehagliga) för jag blev inte riktigt skrämd nån gång. Men den får ändå tre pusselbitar för fotot, en hyfsad story och slutet, som jag gillade.

3Pusselbitar




Postat av: Allie

Låter som en film i min smak...Inte för läskig vill säga... ;)


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-06-27 - 09:29:46 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -