Halvdöd

Igår spelade jag innebandy (andra torsdagen i rad), vi var fyra lag, två stycken med tre personer och två stycken med fyra... jag lyckades hamna i ett tremannalag varje gång (vi bytte väl tre gånger)! Och eftersom vi spelade med tre spelare per lag på planen så blev det lite småjobbigt när man hade spelat några matcher. Ja, jag ska väl vara ärlig då, jag orkade knappt stå upp i slutet av den matchen som tog längst tid! :D
Men det är rätt kul att spela i alla fall, men jag börjar inse att jag nog måste dra ner på datortiden och röra mig lite mer, så att min kropp inte får en chock varje gång jag anstränger mig lite... haha...

Idag har jag, förutom lite träningsverk, ont i höften, typ... det började göra ont igår när jag spelade och när jag kom hem så kunde jag knappt gå ordentligt. Undrar vad det kan vara? Jag kommer ihåg att jag vred till den stället/muskeln/whatever förut för ett bra tag sen när jag satte mig ner på nåt konstigt sätt, då hade jag en liknande smärta nån dag. Sen har jag haft lite ont ibland, antar att det varit då när jag ansträngt mig. Om det inte försvinner helt kanske man ska gå och kolla upp det, så det inte är nånting som är skadat...


Postat av: Allie

Det kan jag känna igen, hade jag inte haft hund hade man väl aldrig kommit utanför dörren =P Iaf inte på promenad...*S*... Hoppas smärtan ger sig snart.


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-06-15 - 22:19:17 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -