Länge sen #2

Jisses, vad länge sen det är sen sist jag skrev nåt här... hade nästan glömt bort att jag hade en blogg. ;D
Vad har hänt på den här månaden som jag har varit "borta" då? Jo, den största grejen är väl att jag har flyttat hem igen, det är exakt tre veckor sen nu som flyttlasset gick från Enköping. Saknar jag att bo i Enköping? Inte speciellt. Saknar jag att bo själv? Ja, lite grand. När man bor med fyra andra personer i samma hus så får man liksom nästan aldrig riktigt lugn och ro, som man har när man bor själv.
Det finns så klart bra saker med att bo här också, men jag planerar inte direkt på att bo kvar här länge till... vart jag ska ta vägen har jag dock ingen aning om. :)

Ska i fortsättningen försöka skriva lite oftare än en gång månaden, om det nu är nån som läser här. Haha.


Postat av: Maria

Ja det var verkligen längesen du blogga nu! Skämmes =)


| http://www.hos-emen.se |
| 2007-06-14 - 09:55:43 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -