Ny mobil

Köpte en ny mobil för snart två veckor sen. Den var en försenad födelsedagspresent från pappa... det är alltid han som har såna tekniska prylar åt mig. Mamma sa att han tydligen har sagt att han inte ska köpa såna grejer mer, men ändå fick jag en mobil, lustigt. ;)

Det är i alla fall en Nokia 6300 jag har nu. Jag tror att det är den snyggaste designen på en mobil som jag har sett, nånsin. Enkel och stilren, precis i min smak, jag kommer nog ha den rätt många år. :)

Nokia6300


























Postat av: Allie

Det var ju inte fel med en ny mobil inte.
Riktigt snygg desing på den. =)


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-06-15 - 11:20:48 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -