Pablo Francisco

Pablo Francisco. Vad ska man säga? Han är definitivt en av de roligaste på den här planeten! :)
Jag såg hans standup-show Bits and pieces för första gången förra veckan och, j..vlar vad jag skrattade! Så fruktansvärt bra. Jag säger som Olle: "Världens bästa standup!"
Såg delar av den idag igen. Jag skrattade så att jag grät. :)

Han gjorde en ny show förra året, Ouch! heter den, lååååångt ifrån lika bra som Bits and pieces men jag kan inte påstå att den var dålig. Om ni får möjligheten att se Pablo Francisco - Bits and pieces, tveka inte en sekund! Ni lär inte ångra er. Här får ni ett smakprov (min favoritdel i showen):




Postat av: Lajjza

såg du showen live?! det måste vara helt mäktigt, han är så jävla grym!


| 2007-06-18 - 12:07:43 |

Postat av: Allie

Den showen skulle jag velat vara på, hört honom innan och han e helt grym tyvärr aldrig sett honom live dock, men skulle gärna vilja.


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-06-18 - 15:14:37 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -