Veckans album vecka 25

Dags för Veckans album igen...

Den här veckan är det ett riktigt mästerverk som får utmärkelsen, nämligen The Whos Who's next. Det albumet är så fruktansvärt bra så jag kan inte ens beskriva hur bra det är! Så jag tänker inte skriva nåt mer om albumet. :)

The Who kommer till Sverige och Stockholm första gången på 10 år den 6:e juli och ska göra en spelning i Globen... har varit riktigt sugen på att köpa en biljett, men de är så dyra så jag är lite tveksam... fast det är ju The Who, och man lär ju inte få så många fler chanser att se dem live... hmm... ska jag köpa biljett ändå?

Alla som läser det här ska lyssna på det här albumet, så är det bara! ;)

TWWhosnextLåtlista:

01 - Baba O'Riley
02 - Bargain
03 - Love ain't for keeping
04 - My wife
05 - The song is over
06 - Getting in tune
07 - Going mobile
08 - Behind blue eyes
09 - Won't get fooled again









Postat av: Ostn

Kan ju inte annat än hålla med om att detta är ett mästerverk. Ville ju åka till Roskilde och bl a se the Who där men fick inte med mig nån respartner :(


| http://ostn.blogg.se |
| 2007-06-20 - 22:35:48 |

Postat av: mötley rules

trevlig midsommar önskar crue Annika


| http://motleycrue.blogg.se |
| 2007-06-21 - 13:47:03 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -